wtorek, 28 maja 2013

Odkurzone przeboje

Obrazek wyszyty haftem krzyżykowym na kanwie drukowanej Coats Anchor. Nici tej samej firmy dobierane według zaleceń producenta. Wielkość: 35 x 43 cm.




Nie mogłam się powstrzymać, kiedy zobaczyłam ten wzór :) Siedziałam nad nim i siedziałam, aż w końcu dałam sobie spokój na jakieś pół roku. Obrazek powrócił kiedy oczekiwałam naszego Pierworodnego - w długie zimowe wieczory, trochę krótsze wiosenne i po obronie pracy. Ostatni krzyżyk wbiłam w sobotę po osiemnastej, a w niedzielę krótko po siódmej zamiauczał nam ... nie, nie kotek, tylko Ernie we własnej osobie :)
Obrazek wisiał długo w dziecinnym pokoju, a po remontach należycie zabezpieczony spał na szafie. Teraz dostanie drugie życie, wyczyszczony i na nowo oprawiony zostanie najprawdopodobniej opiekunem czytających w fotelu :)

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobał, od pierwszego wejrzenia :)

      Usuń

Skomentuj